
Aquest llibre es mereix una entrada. Val , que el Joanet és el meu heroi...però de veritat que ho recomane... M'he partit de rialla i "m'ha tocat bé els .... records".
I per si de cas és cert això de que ens separen cinc graus o quatre no sé...amb qualsevol persona del món. Va des d'ací la meua enhorabona.
Y lleva hasta un toque mágico con mi casualidad vital chilensis.
..... vamos.....que te hago la ola.....

1 comentario:
Doncs sí, és un llibre meravellos.
Publicar un comentario